Zoals al aangegeven houden we de resultaten van ons onderwijs zorgvuldig bij door middel van toetsen en ons leerlingvolgsysteem.
De resultaten bespreken we met de kinderen en waar van toepassing eveneens met de ouders. Ook onderling bespreken we de resultaten met als doel hier als school iets van te leren. Om voor uzelf een oordeel te vormen treft u hiernaast meetbare resultaten op het gebied van Cito-eindscore, het aantal zittenblijvers, de uitstroom naar het speciaal onderwijs en de uitstroom naar het voortgezet onderwijs. Al deze indicatoren zitten rond het landelijk gemiddelde.
Op het gebied van onze kwaliteit kijkt de onderwijsinspectie met een kritische blik over onze schouders mee. De resultaten hiervan liggen bij de directeur ter inzage. De inspectie geeft een algemeen oordeel ‘voldoende’ of ‘onvoldoende’.
Onze school scoort ‘voldoende’. Een laatste (misschien wel belangrijkste) factor voor het bepalen van onze kwaliteit is de beleving van kinderen, ouders en leerkrachten. Dit meten we met behulp van tweejaarlijkse enquêtes, maar vooral ook op basis van de dagelijkse input die ouders, leerlingen en leerkrachten geven.